Opakowania do mebli

Klienci kupujący produkty do domu i ogrodu wiedzą więcej o produktach niż dawniej, są też bardziej aktywni i dociekliwi. Ich zaangażowana postawa podczas zakupów stanowi wyzwanie dla bieżących modeli biznesowych. W związku z rozwojem wielokanałowej sprzedaży detalicznej rywalizacja pomiędzy sprzedażą prowadzoną w sklepach, a sprzedażą internetową zmieniła się we współpracę przypominającą małżeństwo z rozsądku.

Wyzwania

Miejski styl życia wymaga rozwiązań o innych rozwiązań, np. kompaktowe meble i miejskie ogrodnictwo

Aby przyciągnąć, pozyskać i zatrzymać klientów, sprzedawcy muszą zmodernizować swoje dotychczasowe modele sprzedaży, mając na uwadze sprzedaż wielokanałową

Pojawienie się „Internetu rzeczy” (Internet of Things) pozwala na interakcję pomiędzy produktami, usługami i opakowaniami oraz na ich interakcję z klientem

W jaki sposób odpowiednie opakowanie może pomóc

Przemyślany projekt strukturalny może zredukować rozmiar opakowań i zwiększyć wydajność transportu.

Opakowanie produktów zamawianych przez Internet, które zapewnia niepowtarzalne wrażenia podczas odpakowywania przesyłki i możliwość łatwego zwrotu zwiększa lojalność klientów.

Inteligentne opakowanie pozwala właścicielom marek, sprzedawcom detalicznym i klientom śledzić stan i lokalizację produktu w łańcuchu dostaw.